2015. április 6., hétfő

6. fejezet ~ Osztálytársak bemutatása

   Eltelt a szünet. Szokás szerint unalmas volt, mint mindig minden szünet. Úgy gondoltam, egy kicsit közelebb hozom az osztályombanlévő embereket. Biztos sokatokban felmerült már az a kérdés, hogy ki is az a Jane, vagy akár Ana, netán esetleg Rose, vagy Alex.
   Kezdem is Jane-nel. Jane di Moneron egy rendes, szép, okos lány.  Minden fiú bolondul érte. Magas és csinos, elegáns ruhákban jár. Az osztályunkban tavaly óta benne bízok meg talán a legjobban. Hosszú évesen keresztül együtt voltak Jenna-val, mondhattuk őket legjobb barátnőknek. Mindenhová együtt mentek, mindent közösen csináltak. Valami oknál fogva én is belecsöppentem ebbe a "kapcsolatba". Nem is volt vele baj, engem is befogadtak. Egy évig nagyon jóban voltunk így hárman: nyaranta elmentünk sétálni, görkorizni, vagy csak szimpkán fagyizni, de legalább ott volt velem két ember. Sokáig hittem ezt, talán túlságosan is. Egy nap Jenna valahogy összekerült Rose-zal és magára hagyta Jane-t. Beszéltem vele akkoriban sokat és azt mondta, hogy már nem jönnek ki olyan jól, mint akkor. Kicsit meg is sajnáltam, így úgy éreztem, segítenem kell valahogy. Beszélgettünk mégtőbbet, ketten jártunk egy csomó helyre és elmondhatom, azóta is nagyon jóban vagyunk. Volt egy nap, amikor mindenki ellenem fordult, de ő akkor sem hagyott magmra, viszont nem bízok benne annyira, hogy elmondjak neki mindent. Nem tekintem lelki társnak.

   A következő Ana Tersa lesz. Egészen óvodás korunk óta ismerjük egymást. Mikor Olaszországból ide kerültem, akkor már egy jól összeszokott társaságba csöppentem. Ana odajött hozzám és bevezetett a terembe. Elkezdtünk játszani és egész nap játszottunk. Másnap ugyan így telt minden, számomra csak ő volt. Ott örök barátságot fogadtunk, ami csak nyolc évig tartott. Sokat jártam hozzájuk, meg ők is hozzánk. Egyik évben eltört a kezem, egyedül ő segített. Tényleg azt gondoltam, hogy mindig barátok maradunk. Felsőben valamilyen oknál fogva bejött a képbe Christen, ettől fogva el lettem felejtve. Egyszer nem is olyan régen tartott egy bulit, ahová még el is mentem. Chris Jane-nel beszélt, mikor mondta, hogy "Ana az én legjobb barátnőm". Nagyon szíven ütött, mikor meghallottam. Nem volt kedvem ottmaradni egy percre sem. Mostmár ő biztos nem emlékszik a régi szép időkre, de én igen. Ez nagyon fáj.
   Rose... Hm, Rose Winroad. Nagyon bonyolult a lány, ráadásul fiú-mániája van. Kicsit szeretném külsőre is bemutatni: nagyjából ugyan olyan magasak vagyunk, csak ő vastagabb. Lénylegen vastagabb, mint én. Hátközépig érő barna haja nagyon vékonyszálú, így borzasztó kevés. Vastag combok, de nem annyira, mint Christen-nek. Öltözködés szempontjából nagy divatguru, mindig a legmenőbb trendeket követi, ha nem is áll neki jól akkor is. Állandóan a sminkes újságokat bújja és pasi-mániája van. Szoktam hallani, amikor azt beszélik, hogy kinek volt a nyáron fiúja. Ő mindig tartja a rekordot: kéthetente más. Simogatják egymást, ölelkeznek, de elvileg még meg is engedi, hogy ismeretlen fiúk tapizzák. Én biztos nem hagynám! Talán csak akkor, ha megfenyegetnének valamivel. Jelenleg is bele van esve egy nála két évvel idősebb pasiba. Jelenleg Jenna-val vannak nagy barátságban és ő is Christen egyik talpnyalója.
   Legyen a következő Alex Howard. Alex egy nagyon lányos fiú, akivel jóban vagyok, de nem tekintem a legjobb haveromnak. Csak úgy egy fiúnak a sok közül. Kis alacsony, ebből kifolyólag tömzsi, de nagyon aranyos. Nem a legjobb tanuló, de rajzolni nagyon jól tud, így Christen mindig vele rajzoltatja meg a rajz órai munkáját. A hülye pedig meg is rajzolja, persze, hogy a tanár nő ötöst ad rá. Nem tudom, ő mikor is került bele a látóterembe, de azóta jóban vagyunk. Sokat szoktunk szórakozni, sokat beszélünk a sok hülyeségről, tehát semmi komoly és értelmes dolog.
   Van egy másik fiú is, Rob Pioneer, akivel ugyan csak jóban vagyok. Talán ők ketten azok, akik fontosabbak. Persze még rajtuk kívül van kilenc fiú, akik ugyan csak sokat érnek az én szemszögemből, de nagyon sok lenne mindenkit felsorolni. A lányok közül is van még sok, de nem annyira fontosak. Az összes Chris-t pártolja, tehát nem sokat tudnék róluk mondani.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Nina!
    Nagyon tetszik a történeted:) Megértem Miranda-t és az érzéseit ( :) ) nekem is volt már úgy hogy kiközösítettek:) de ez most nem fontos, a lényeg az, hogy ne hagyd abba mert nekem irtózatosan tetszik, hogy egyszerű (persze jo ertelembe) és hogy ha jól értelmeztem akkor késöbb tanár-diák kapcsolat is lesz:)) várom a folytatást:)
    Rose (és nem az a Rose aki Miranda osztálytársa :D )

    VálaszTörlés
  2. Elnézést most látom, hogy két iró van:) Ez esetben az elöző hozzászólásomban kérlek vegyétek úgy, hogy azt írtam : ,,Kedves Watta és Nina!" Mégegyszer elnézést csak azt láttam elöszőr hogy Nina rakta ki a fejezetet (mert telefonról nem mindig ír ki mindent:) )
    Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rose!

      Köszönjük, de az érdem Watta-t illeti, övé a történet, én csak segéd szerkesztő lennék (rámondom Amen-t a végén, meg kiegészítem).

      ~ Nina ☆

      Törlés